• English (English)
ما مشتاق به انجام تجارت با مشتریانی هستیم که به پیشنهاد بهترین ترکیب از کیفیت و ارزش اهمیت میدهند.
  • خدمات شرکت ویسمن
  • خدمات شرکت ویسمن
  • خدمات شرکت ویسمن
  • خدمات شرکت ویسمن
  • خدمات شرکت ویسمن
  • خدمات شرکت ویسمن
  • خدمات شرکت ویسمن
  • خدمات شرکت ویسمن

خدمات پس از فروش

شرکت ویسمن با آگاهی از جایگاه خدمات مشتریان و با هدف کمک به افزایش کارایی و بهره وری ، مجموعه خدماتی را فراخور نیاز صنایع گوناگون تحت عنوان خدمات پس از فروش و در قالب خدمات گارانتی ، تعمیرات و نگهداری و پشتیبانی فروش به خریداران خود عرضه می کند.
این شرکت با تکیه بر توان مهندسان ایرانی کار تامین خدمات پس از فروش و سرویس و نگهداری دیزل ژنراتور و موتور ژنراتور های گازسوز عرضه شده خود را نظیر کوپله فابریک کامینز پاور Cummins Power انگلستان و الکوز ELCOS ایتالیا را به شکل 24 ساعته به عهده دارد. شرکت ویسمن با بکارگیری تیم های فنی متشکل از مهندسین و تکنسین های با تجربه و دوره دیده در کمپانی های مادر جهت پشتیبانی مشتریان به شکل برنامه ریزی شده اقدام می نماید.
کلیه خدمات پس از فروش این شرکت شامل موتورهای کامینز Cummins،پرکینز Perkins، ولوو پنتا VOLVO PENTA و MTU که کوپله فابریک کمپانی الکوز ELCOS ایتالیا هستند میشود.
بی شک ما بر این عقیده هستیم که برتری شرکت ویسمن بر رقبای خود را میتوان در کیفیت خدمات پس از فروش این شرکت دانست. در ویسمن نیروی کار به دقت انتخاب و برنامه ریزی شده است و این بدان معنی است که شما میتوانید به یک تیم حرفه ای که از نیروگاه شخصی شما پشتیبانی میکند اعتماد کنید.
هر مورد خدمات شرکت ویسمن متناسب است با نیازها و خواسته های مشتری که میتواند در مورد دستگاهی باشد در حال اجرای وظیفه در حالت دائم کار و یا اینکه دستگاهی باشد که اجرای وظیفه در حالت آماده به کار(stand by) را بر عهده داشته باشد. 
با انتخاب یک شرکت موفق در زمینه خدمات پس از فروش شما در حال ساخت یک سرمایه گذاری بزرگ میباشید. بطوریکه اطمینان پیدا میکنید ، زمانی که واقعا نیاز به موتور ژنراتور برای تامین برق حیاتی است این نیاز شما بی پاسخ نمیماند و نیروگاه شخصی شما به واسطه تست های منظم و روزمره اپراتور آموزش دیده شده ، تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و عملکرد صحیح نیروهای خدمات پس از فروش شرکت ویسمن ، در موقعیت های حساس نیازهای شما را بر آورده نمایند.
امروزه خدمات مشتریان و خدمات پس از فروش مدرن،به عنوان یکی از اصلی ترین خواسته های خریداران محسوب می شود. که خود بهترین ابزار تبلیغاتی برای بازاریابی و بازارسازی فروش محصولات می باشد.
بر همین اساس شرکت ویسمن چند نکته مهم در بخش خدمات پس از فروش را سرلوحه خود قرارداده که نه بصورت شعاری بلکه به صورت عملی و اجرایی به انجام آنها میپردازد که به اختصار عنوان می گردد:

۱- اهمیت داشتن پاسخگویی صحیح به تلفن ها و پیگیری تماس دریافتی .

۲- رسیدگی دقیق و کامل به شکایات مشتریان.

۳- استفاده از افراد متخصص و یاری رسان و آگاه درهمان زمینه.

۴- انجام خدمات مضاعف بر انتظارات مشتریان.

۵- استفاده از تکنولوژی اطلاعات و ابزار های مدرن.

۶- ترفیع سطح اطلاعات مشتریان با برگزاری دوره های آموزشی.

۷- راه اندازی محصولات و آموزش اپراتور در محل نصب محصولات.

۸- سرویس های دوره ای منظم دیزل ژنراتور .

۹- گارانتی و ارائه خدمات و تامین قطعات پس از اتمام گارانتی.
۱۰-نحوه ارتباط با واحد خدمات پس از فروش شرکت ویسمن ، تماس تلفنی و یا ارسال Email می باشد که در آن مشتری درخواست خود را به همراه مشخصات کامل دستگاه به دفتر شرکت (فکس یا ایمیل ) می نمایند تا ظرف مدت 24 ساعت پیگیری و حداکثر ضرف مدت 72 ساعت رفع گردد.

نکته مهم:
شرکت ویسمن جهت سرعت بخشیدن بیشتر در بخش خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان وفادار خود فقط به آن دسته از مشتریانی که از این شرکت اقدام به خرید دیزل ژنراتور و موتور ژنراتور گازسوز نموده اند ، سرویس و خدمات ارائه مینمایند . که این مهم میتواند در درازمدت موجب آرامش خاطر کارفرمایان محترم در پذیرش این نکته باشد که خرید محصولی با کیفیت جهانی در شرایطی که به علت تحریم،کمپانی های صاحب نام امکان حضور در ایران را ندارند،از شرکتی که دارای خدمات منظم و متمایزی در این زمینه هستند به عنوان یک نیروی پشتیبان در کارخانه و یا پروژه های خود استفاده کنند، میتواند نگرانی آنها را در باب خدمات پس از فروش بر طرف سازد.

ویسمن مجموعه خدمات پس از فروش را مشتمل بر موارد ذیل ارائه می کند:

  • انعقاد قراردادهای سرویس و نگهداری دوره ای:
    شرکت ویسمن جهت حفظ کیفیت و سرعت کاری پروژه ها، اقدام به عقد قراردادهای سرویس و نگهداری دوره ای با شرکت های مختلف نموده است که در حال حاضر شرکت های بسیاری از این خدمات بهره مند می گردند.
نصب و راه اندازی اولیه:
راه اندازی و آغاز اولیه موتور ژنراتورها به صورت رایگان بر عهده شرکت ویسمن خواهد بود. و هزینه های 
نصب پس از بازدید و ارزیابی سایت اعلام می گردد.
منظور از نصب،عملیات زیر میباشد:
1. نصب دستگاه در محل مورد نظر مشتری در چهار چوب استاندارد و ظوابط فنی مورد تایید کمپانی سازنده.
2. انجام اتصال کابل های فرمان از ترمینال های برد موتور ژنراتور به تابلو کنترل دستگاه.(اجرا و تهیه کابل قدرت، تغذیه برق جزء تعهدات شرکت نمیباشد)
3.نظارت بر عملیات اجراء منبع اگزوز و لوله کشی خروجی(این بخش شامل دستگاه های فاقد کنوپی OPEN SET میباشد)
4. راه اندازی و چکاب اولیه دستگاه.
5.آموزش رایگان اپراتور معرفی شده از طرف خریدار،در محل نصب دستگاه.
6.دریافت امضاء رضایت خریدار نسبت به نصب صحیح دستگاه و آموزش اپراتور معرفی شده.
  • ارائه مدارک دستگاه:
    ارائه مدارک تحویلی به همراه دستگاه شامل دفترچه نگهداری ، دفترچه گارانتی، نقشه موتورخانه، نقشه تابلو برق و جداول سرویس و نگهداری دیزل ژنراتور و یا موتور ژنراتورهای گازسوز به مشتریان است .
  • ضمانت و گارانتی:
    شرکت ویسمن کلیه محصولات خود را برای مدت زمان هجده ماه و یا 1800 ساعت مطابق با مندرجات دفترچه گارانتی و شرایط کارکرد استاندارد کارخانجات سازنده ضمانت مینماید.
مواردی که شامل ضمانت و گارانتی میباشد:
شامل تعمیرات و تعویض قطعات در مدت زمان ضمانت و گارانتی بصورت رایگان و بدون دریافت هزینه تعویض و بهای قطعه میباشد.
مواردی که شامل ضمانت نمیباشد:
1. نصب دستگاه توسط افراد غیر مجاز (به طور کلی هر فرد یا شرکتی که خارج از شرکت ویسمن نسبت به نصب و راه اندازی دستگاه اقدام نماید)
2. انتخاب دستگاه جهت مصارف بزرگتر از ظرفیت کاری تعریف شده توسط سازنده دستگاه.
3. انتخاب دستگاه جهت مصارف کوچکتر از ظرفیت کاری تعریف شده توسط سازنده دستگاه.
4. نصب دستگاه در محل غیر استاندارد و آلوده به مواد شیمیایی و اسیدی که باعث خورندگی و پوسیدگی قطعات دیزل ژنراتور میشود.
5. تعمیر دستگاه توسط افراد متفرقه و غیر مجاز (بعد از پایان مدت گارانتی خریدار میتواند به اختیار خود از افراد غیر استفاده نماید)
6.عدم دقت در استفاده و سرویس،نگهداری و همچنین خرابی های ناشی از حمل و نقل و جابجایی دستگاه.
7. جوشکاری بر روی کلیه نقاط دستگاه و کمکی دادن (باطری به باطری کردن) بدون هماهنگی با واحد فنی شرکت ویسمن.(این عمل میتواند به برد کنترل دستگاه اسیب برساند)
8. حوادث غیر مترقبه مانند آتش سوزی،زلزله،سیل و....

  • رفع عیوب و نارسایی:
    در صورت ایجاد هر گونه اشکال در کار مولد های عرضه شده این شرکت،در کمتر از 24 ساعت در استان تهران و 72 ساعت در سایر استان ها تیم فنی ویسمن در محل حاضر شده و به رفع آن اقدام خواهند کرد.
  • ارائه خدمات الکترونیکی:
    شرکت ویسمن،همچنین در راستای توسعه خدمات مشتریان و به منظور کاهش زمان،تسهیل در خدمات و پشتیبانی بهتر مشتریان، اقدام به راه اندازی این پایگاه الکترونیکی نموده است تا بخشی از خدمات خود را نیز بطور آنلاین ارائه کند. مشتریان می توانند تقاضاهای خدمات و یا خرید خود را به منظور اخذ استعلام قیمت در بخش ارسال سفارش آنلاین ارسال نمایند.